fbpx

Har du allerede en AdWords konto?

Få det optimale ud af din konto – Lad os gøre dig klogere på de mange muligheder

Håndterer en partner din AdWords konto?

Få udfyldt dit fulde potentiale med AdWords

Få hjælp til din nye AdWords konto

ROI ONLINE guider dig og giver dig indsigt i AdWords-verdenen, læs mere her

Hvordan reklamerer man på Google?

Du har måske lagt mærke til nogle annoncer i toppen af dine søgeresultater på Google, med et lille “annonce” badge på? Det er betalte annoncer, også kaldet AdWords.

AdWords er annoncering på Google. Du bestemmer selv hvad der skal være i annoncen, og du definerer også selv den målgruppe du gerne vil ramme.

Sådan ser Googles annoncer ud

Hvorfor bruge energi på AdWords?

Svaret er meget lige til: Fordi det skaffer kunder.
Du har måske lagt mærke til at rigtig mange går direkte på Google når de skal besøge en side på internettet, simpelthen fordi de ikke kender adressen på den hjemmeside de skal ind på? Du gør det måske selv? Det er blandt andet her, du har mulighed for at tilbyde din service!
På Google kæmper du om kundernes opmærksomhed, vel og mærke i det øjeblik de selv er på udkig efter dig. Har du et autoværksted, og er der en kunde som skal bruge sådan et nu og her, er Google altså stedet at bruge sin energi.

Få nye kunder igennem Google

Vil du gerne have maksimalt udbytte af dine AdWords penge, bør du hyppigt gennemgå dine AdWords annoncer, og rette dem til efter brugernes adfærd. Dette kræver selvfølgelig at du har tid og overskud til at sætte dig ordentligt ind i systemet, og er i stand til at analysere de tal som står på skærmen. -Men det er altså muligt at gøre helt selv, uden hjælp.

Man kan altså bruge AdWords på mange forskellige niveauer, alt efter hvor mange ressourcer man kan sætte af til opgaven, og den viden man har om bruger- og søgeadfærd. Du kan med fordel få undervisning i hvordan du får mest muligt ud af AdWords, eller også kan du indlede et samarbejde med en rådgivningsvirksomhed som eks. ROI ONLINE.

Vi vil rigtig gerne hjælpe dig igang med AdWords, og give dig noget sparring omkring relevante søgeord for din virksomhed. Udfyld formularen nedenfor med dine kontaktinformationer, samt de søgeord, som du mener vil kunne skabe værdi til din virksomhed. Derefter vil du blive præsenteret for bud bud på endnu flere relevante søgeord. Senere kontakter en af vores AdWords specialister dig og kommer med feedback på hvordan du kan få mest muligt ud af din AdWords tilstedeværelse.

Engageret vækstpartner gennem

Logo
logo
logo
logo
logo
logo

Har du spørgsmål?

Kontakt os i dag og få en uforpligtende samtale. Vi vil meget gerne rådgive dig